dumhetstest

 tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat:ja har hänt några gånger
 tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat:kanske det du kommer inte ihåg
 du har gått in i en glasdörr:yes det har jag
 du har hoppat ur ett fordon som rör sig:kan nog hända när jag skulle av bilen och den rullade
 du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig:händer hela tiden
 du har sprungit in i ett träd:har nog hänt
 det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen. nej
du testade precis om du klarade det:faktiskt inte
 du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat:tror det
 ditt hår är/har varit blont:jag är blond
 folk har kallat dig långsam:tror inte det har hänt
 du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger:nej
 du har nån gång somnat på en lektion:varit nära haha
 du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.:händer väl i bland
 folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig:nja jag vet inte....
 du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal:ibland när jag är trött
 du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.:jag vet inte fråga lisa och maja
 du gör detta test när du borde göra nånting viktigt:nej eller jo
 du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka:har hänt dom senaste kvällarna
 du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan:ja har nog hänt
du råkar göra sönder väldigt många saker:ibland
 du har trillat av stolen då den stått helt still:yes det har jag
du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen:vet inte brukar inte räkna

Kommentarer
Postat av: siri

nice test XD ska göra det på min blogg :)

2009-12-27 @ 18:17:48
URL: http://sirilutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0