Julkalendern

Okej hej bloggen nu är det ju december och man har ju julkalendrar alla kanske inte har några tv julkalendrar men jag tänkte ha en egen här på¨blogg och så tänkte jag har lite julmys och så hoppas ni kommer besöka min blogg varje dag nu i december tipsa gärna era kompisar också


jag tänkte beskriva lite hur vi gör jo
jag kommer lägga upp en bild på t.e.x 1 idag (visar i nästa inlägg) efter det kommer jag beskriva en person sen kan ni gissa vemm vem det är om ni har rätt kommer jag skriva om eran blogg gå in på andra bloggar och tipsa dom om eran blogg och sen besöker jag den

skriver nog sen för ska åka och handla julklappar

ha det gött igelkött

Kommentarer
Postat av: lisa

ja nu vill jag se din julkalender! din blogg är så bra Ida älskling. puss

2009-12-01 @ 20:34:45
Postat av: Tilda

Vad roligt :D

2009-12-01 @ 20:35:51
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0