julklappar

idag har vi haft julafton med mina systrar jag fick idag
3 diadem
splash bollar som man kastar på väggen (stavning)
en film som stellan skarsgård är med i
lindor choklad(mums)
och sist
en julbajskorv  ja en bajskorv med en tomteluva på hahahaha gissa vem som gav mig den jo lisa fisa haha

i eskilstuna fick jag
en tröja
jeansleggings
twilight (yes)
filmer(massa typ 7)
och en bok

i dalarna fick jag
3 halsband
ett par örhängen jättesöta (tack tilda)
strumpor
nintendo ds laddare
nintendo ds spel
locktong
lott
2 present kort(ett från glitter 100kr och ettfrån lindex 200kr)
en ljushållare
vantar
hmm fick mer men kommer inte ihåg
ska få em av morfar också

ha det gött igelkött

va nog förmodligen sista gången jag skriver i år hoppas alla får en skön nyårsafton och börjar det nya året bra
pussar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0