test

Namn; ida
Ålder; 10
Bor tillsammans med; mamma pappa och sally
skola ; västbergaskolan AB
Vad har du ätit idag; mat?
dagens klädsel; leggings och huvtröja
dagens sötnos; sally
dagens roligaste;
när maja kom in och sa har ida feber och jag sa nej och maja nej ida är så rolig när hon har feber
hur många kontakter har du på msn; 11 haha
senaste gången du spelade TV-spel oj, ingen aning!
vem pratade du i telefon med sist; julia
senaste personen du tänkte på :lisa maja och tilda
vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det; vet inte
vilken film kollade du på senast; hmm kanske hannah montana the movie
Vem ska du träffa imorgon ; helena
vem vill du kasta en sten i huvudet på; hmm vet inte
vad önskar du att du slapp göra ; ställa in disk i diskmaskinen
vad längtar du till; julafton 2 dagar kvar jippi
när flög du senaste; när jag skulle till tyskland eller hem från tyskland båda


kan du vissla  jaa
äger du en ipod ; mp4
vilken är din favorit månad & år ;
hmm..
tycker du om gul-bil-leken; nja,
gillar du att ha folk omkring dig; jaa
vad sa du senast högt? mamma vad gör du?
vad är du på för humör just nu; tröttigt
hur många kuddar sover du med; 2
gjorde du klockan åtta imorse ; sov
har du bra självförtroende; nja

för en stund sen; mådde jag bra
just nu : gör jag det här testet
ikväll : sover jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0