Blandat

                                            hejsvej hallon grejs
     i det här inlägget kommer det komma med olika saker
   idag ska jag åka till eskilstuna för min farmor har fyllt 79
   vi ska ha typ släktmiddag kan skriva om hur det var någon annan gång jag längtar efter min kusin hanna
 för hon får en liten kille som heter ville i december = hon är gravid och jag vill se hur stor magen är haha

det där är ett sandslott som vi byggde i tyskland för många år sedan ville bara lägga upp den jag vet inte varför men den gör så jag längtar till sommar sitta vid havet och njuta av solen

sen hoppas jag att ni tycker min katt är söt  det är min katt jag la ut foto på förut

ha det gött igelkött


Kommentarer
Postat av: M.L

Du är rolig!!

2009-10-04 @ 12:41:09
URL: http://tkeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0