fettisdagen

hej idag är det ju fettisdagen fetisdan ja vad man nu säger har ätit två små semlor dag och tre i helgen hahahaha
men Nicco och Maja har varit här och ätit med oss vi skjusade precis hem dom nu ska jag kolla några bloggar och ta han om mig lite jag och många i min klass har blivit intressarade om våra naglar haha låter konstigt men typ hur långa dom är så nu ska jag måla dom i två färger och sätta på diamanter(låtsas)
men aja slänger in bilder på naglar och semlor hej då

haha någon pysslig person kanske gör så

mums men nu kommer naglar

coola va

lite foki stil

en annorlunda franskmanikyr
men som sagt ska måla naglarna och lära min mamma baka en inbakad fläta ch en utbakad flätahaha

hej då
många bilder

Kommentarer
Postat av: srg

2010-02-16 @ 20:02:41
Postat av: SRG

vilka färger ska du måla naglarna ?

2010-02-16 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0